phones.png (395×325)Ez egy ingyen használható GPS navigációs program symbianos telefonra.
Ha van A-GPS a nokiádon,akkor ennek futnia kell rajta.
Én egy 6220classicon, n96on teszteltem.

 

Letöltés: Kattints ide

Hozzászólások: "Sygic S60v3 ingyenes navigáció" (4)

  1. Lovasboy szerint:

    Én egy Nokia 5230 nani-ra tettem fel, de nem működik…

  2. Lovasboy szerint:

    Én egy Nokia 5230 navi-ra tettem fel, de nem működik

  3. magyarvagyokmertannakszülőttem szerint:

    KÖSSZ ! NAGYON FASZA! (de komolyan)😀

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő

