Tartalomból még csak tizedannyi van benne, mint a rivális Store-okban, ettől függetlenül van egy olyan, ráadásul nem is kicsi piac, ahol már aranyérmes az Ovi Store.

Kicsit puritán, kicsit szegényes a kínálata, de legalább a miénk – mondjuk ezt azOvi Store-ról sokan a Nokia mobilosok közül, irigyen kacsintgatva az App Store és az Android Market kínálatára. Tény amit tény, az Ovi Store bizony igen komoly lemaradásban van az imént említett két másik alkalmazásbolthoz képest, azonban most napvilágot látott egy tanulmány, melyből kiderül, hogy az Ovi Store igenis megelőzi a riválisait. Csak éppen nem a mi környékünkön, hanem Kínában.

Az iResearch piackutató cég által készített felmérésből kiderül, hogy Kínában messze az Ovi Store a legnépszerűbb mobil alkalmazásbolt, ugyanis a felhasználók több mint 65 százaléka ezt a Store-t használja. A népszerűségi lista második helyén az Mmarket nevezetű, China Mobile-féle lokális szolgáltatás tanyázik, a maga mintegy 57 százalékos eredményével.

A bronzérem a zöld robot nyakába került, ugyanis az Android Market 13 százalékos eredménnyel végzett, a negyedik a 11 százalékos Windows Marketplace, a 9 százalékos App Store pedig csak az ötödik helyre tudott felkúszni.

Kínára egyébként az összes gyártónak oda kell figyelnie, hiszen az óriási lakosságú országban a legutolsó jelentések szerint immár több mint 277 millióan használnak például mobil internetet. A Nokia tehát Kínában jól teljesít, de jó lenne, ha ettől még nem bízná el magát, és végre mennyiség és minőség tekintetében is felzárkóztatná az Ovi Store-t a riválisai mögé.

 

Hozzászólás

Címkefelhő